Het Cello Biënnale Kwartet met Stefano Bruno, Isaac Lottman, Florianne Remme en Jobine Siekman speelt een divers programma met werken met verschillende stijlen en uit verschillende periodes. Locatie: Muziekkoepel Oosterpark Linneausstraat 2, Amsterdam.
Het Cello Biënnale Kwartet werd opgericht in 2023 en bestaat uit vier prijswinnaars van het Nationaal Cello Concours: Stefano Bruno, Isaac Lottman, Florianne Remme en Jobine Siekman. Ze traden eerder op in o.a. de Nedpho Koepel, Splendor Amsterdam en het Muziekgebouw aan 't IJ als onderdeel van de Cello Biënnale Amsterdam 2024. Dec '23 werden ze door het Erasmus Huis van de Nederlandse Ambassade in Indonesië uitgenodigd voor een concerttour op Java waarbij ze concerten speelde, een workshop gaven en interviews deden voor nationale televisie en radio. Okt '24 waren ze als Jonge Helden te gast bij het programma ‘Podium Klassiek’ op live televisie. https://www.cellobiennale.nl/
J. des Pres, arr. S. Bruno - Mille regretz, P. van Eechaute - Pièce Sonate, op. 9, Trad., arr. S. Bruno - Kaval Sviri, S. Rachmaninoff, arr. S. Bruno - Italian Polka, P. Chesnokov, arr. Bruno - To thee we sing, op. 27, nr. 6, A. Kuznetsov - from Suite for cello quartet: ii. Andantino, K. Wilkomirski - Rhapsodia (1961)