Niet elke organisatie heeft een team aan webredacteuren of social media-experts achter de hand om in korte tijd een online publiek te bereiken. Middels het hosten van een InstaMeet kunnen wij daarbij helpen. Met het ontvangen van deze influencers op uw locatie creëert u de mogelijkheid om omvangrijke, organische promotie voor uw bedrijf te maken, zonder dat u daar al te veel omkijken naar heeft. Bovendien is alle content traceer- en meetbaar middels een unieke hashtag.

InstaMeets zijn een win-win

Onze InstaMeets zorgen voor een situatie waar alle betrokken partijen van profiteren. De deelnemers ervaren een bijzondere dag op een unieke locatie en kunnen zich bezighouden met hun passie: fotografie. En voor u liggen er grote kansen om de mooiste kant van uw organisatie te tonen aan een grootschalig publiek en tegelijkertijd user-generated content te vergaren.

Meerdaagse Influencer persreis

Voor steden en regio's organiseren wij ook meerdaagse Influencer persreizen. Hiervoor nodigen wij een groep van 15 influencers uit, van zowel nationale als internationale afkomst. Tijdens deze reizen kunnen we grotere gebieden uitlichten en op meerdere momenten van de dag/nacht op pad. Zodoende kunnen meerdere organisaties, attracties en horeca-gelegenheden voordeel halen uit onze aanwezigheid.

Een recent voorbeeld hiervan is onze Influencer persreis naar Haarlem:

Offertes en meer informatie opvragen

We bespreken graag met u wat de eventuele mogelijkheden zijn. Voor offertes en meer informatie kunt u contact opnemen met amsterdam&partners Pers & media office.